Micsuda befejezés! (1. rész)

2009.06.23. 07:00

Ugyan Passepartout-t nem vittem magammal, és ugyanabból az irányból érkeztem vissza, mint amerre elindultam, nem nyerve így egy napot se, megjöttem azért. Egerben vár Gengszter Zoltán barátom, hogy beszámoljak neki egy hónapos észak-magyarországi körútamról, ami fogadásunk tárgyát képezte anno. Igyekszem neki feleleveníteni élményeimet, hogy érezze hol is vannak az igazán jó borok és pálinkák és az igazán jó csajok. Menetlevelek minden állomáson láttamozva: a beszédes Ferencné Matyi, az aranyrögös Karcsi bácsi, a cabrio wc-s Miki bá – pipa. Ahol tudtunk, ittunk, ahol tudtunk fürödtünk, aki kimaradt volna, nézze meg inkább kétszer, mint négyszer! De nincs még vége ám! Egy könnyű gulyás, egy könnyű pálesz, egy könnyű bor lecsúszik még az én Zolee barátommal Egerben.

Zene: Pannonia All-Stars Ska Orchestra - Captain Tenkes

 

A bejegyzés trackback címe:

https://micsuda.blog.hu/api/trackback/id/tr661200427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crymson 2009.06.23. 09:08:15

Ganxsta Zolee a legnagyobb király!

borki 2009.06.23. 09:17:24

jaj, ne hogy már ennyi legyen csak!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2009.06.23. 21:33:44

Gratulálok Levi, nagyon olasz lett. Sikerült az egészet mátósan lenyomni! :D
süti beállítások módosítása